KLEINE THEUN NA 10 JAAR

THEUN, voorheen KLEINE THEUN, voorheen HARRY, neemt een bad in de drinkbak

‘Hallo lieve dierenvrienden, ik werk al 13 jaar als vrijwilliger bij dierenhospitaal en ambulance Den Haag. Tien jaar geleden kregen wij het gedumpte varkentje Harry bij onze organisatie. Ik heb vaak met deze kleine geknuffeld en ervoor gezorgd. Wat een geluk dat hij kort daarna bij jullie geplaatst kon worden. Via mijn Facebook kreeg ik deze herinnering van tien jaar geleden. Vaak heb ik me afgevraagd hoe het met hem is. Ik zou hem graag eens opnieuw willen ontmoeten en wil dan ook een workshop bij jullie boeken. Wat is zijn naam nu? Is hij nog steeds bij jullie? Hoe gaat het met hem? Ik ben ontzettend benieuwd.’
Anita V.

——————

O wat een leuke foto’s Anita, dankjewel!

https://bfknt.nl/kleine-theun-en-anita-10-jaar-geleden.jpg

Bij Familie Bofkont kon Harry geen Harry blijven heten.

Dat vond Prins Harrie niet goed ;-)

Het werd Kleine Theun.

Je zou hem niet meer herkennen.

Groot, grijs, hoewel niet van ouderdom.

(De ervaring leert dat roodharige biggen al vrij snel een grijs vachtje krijgen).

——————

Gisteren maakte ik dit filmpje.

De Theun-van-nu slap van de hitte in de drinkbak.

Ineens voelde ik een duwtje in mijn zij.

Brody.

Ook hij wilde mijn aandacht.

Maar ik heb nóg iets recents voor je, van Theun en zijn levensvriend Ries.

Zij zijn al samen vanaf het moment dat jullie ‘Harry’ brachten.

Hou je tegoed, een dezer dagen.

Wordt Vervolgd.

——————

filmpje
THEUN IN WATERBAK (hittegolf 2026)


https://bofkont.tv/theun-in-drinkbak.html
of via deze link:
https://vimeo.com/familiebofkont/theun-in-drinkbak

——————

KLEINE THEUN
https://familiebofkont.nl/boek/kleine-theun/

——————

#big #varken #gedumpt #dierenambulance #rood #grijs #bofkont