LIEVE LOETJE

https://2022.bfknt.nl/chat-prend-une-toilette-aupres-des-vaches.jpg

Ooit was café Loetje the place to be in Amsterdam Zuid voor snelle reclametypes. Hun handelsmerk: een in margarine gebakken biefstuk, want beter bruisender jus. Niet aan te slepen. Na een wisseling van eigenaar dook er ineens een tweede Loetje op in de stad en daarna ging het snel. Nu zijn er al 27 Loetjes, uitgerold door heel Nederland. Slimme jongens.

En nu komt het.

Die slimme jongens gaan met hun tijd mee.

Loetje heeft een eigentijdse biefstuk laten ontwikkelen. Zonder dode dieren. Maar nog steeds in de margarine gebakken. En als ik iedereen moet geloven (een 9 in de Volkskrant) om je vingers bij op te vreten.

Nu het goede nieuws: die geprinte biefstuk schijnt naar een sucadelapje te smaken. Ha! Ik was nooit van de biefstuk, mij te bloederig, brrr, maar van het draadjesvlees was ik des te meer. Deze geprinte bietenbiefstuk wil ik dus zeker gaan proeven.


GRATIS ADVIES

En nu een gratis advies aan Loetje.

Geef die nieuwe biefstuk een naam: Lieve Loetje!

Daar kun je eindeloos en tot in lengte van dagen mee de boer op.

Krijgt die biefstuk vanzelf een breinpositie.

Wat wil een marketeer nog meer?

“Zullen we vanavond weer eens een Lieve Loetje gaan eten?”

“Ja, lekker! Met frietjes! Zin in!”


GRAAG GEDAAN

Lieve Loetje.

Een biefstuk met een eigennaam.

Als dát geen ijzersterk merk gaat worden…

Geen dank Loetje, graag gedaan ;-)

Fijne woensdag allemaal!

PS
Stel je voor dat deze lieve kalfjes geen biefstuk meer hoeven te worden…
Die beessies met die kat zijn toch om op te vreten?!

#Loetje #LieveLoetje #plantaardig #biefstuk #kalfjes #merk